Szkolenie Praktyczne warsztaty identyfikacji problemów procesowych oraz doskonalenia
Forma szkolenia: Szkolenie zamknięte
Jeżeli chcesz zorganizować szkolenie zamknięte dla Twojej firmy, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów i indywidualnej wyceny !
Cel szkolenia:
Warsztat skierowany dla pracowników każdego szczebla, w szczególności liderów procesów, specjalistów ds. jakości i ciągłego doskonalenia.
Celem tych praktycznych warsztatów jest pokazanie i zrealizowanie całego procesu identyfikacji problemów występujących w procesach oraz metodologii ich grupowania i priorytetowania. W wyniku tego warsztatu Twoja organizacja uzyskuje dziesiątki realnie zidentyfikowanych problemów występujących w procesach Twojej firmy oraz w przepływie pomiędzy procesami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Po tym warsztacie Twoja organizacja posiada gotowy plan na kilka miesięcy do przodu w zakresie doskonalenie zidentyfikowanych niezgodności i problemów wraz z całościowym planem ich wyeliminowania i doskonalenia.
Warsztat pozwalana z zaangażowanie i zintegrowanie personelu, jest doskonałym pomysłem na zbudowanie świadomości w zakresie ciągłego doskonalenia. Pomaga zrozumieć, dlaczego problemy mogą być dobre oraz w jaki sposób można je przekonwertować na szansę rozwoju.
Zalety odbycia szkolenia:
Nabycie umiejętności praktycznego i funkcjonalnego przygotowania do identyfikacji niezgodności i problemów w procesach.
Zbudowanie świadomości w zakresie możliwości konwertowania problemówo na szanse do rozwoju organizacji i poszczególnych procesów.
Poznanie i przećwiczenie metodologii zarządzania i grupowania problemów.
Integracja zespołu oraz wspólne zaangażowania w proces ciągłego doskonalenia i rozwoju, gdzie każdy uczestnik staje się współautorem przyjętych rozwiązań.
Nabycie umiejętności samodzielnego przeprowadzania warsztatów w przyszłości, uczestnicy otrzymują udokumentowany instruktarz w zakresie samodzielnego przeprowadzenia warsztatów w przyszłości.
Gotowy opracowany i udokumentowany plan doskonalenia wszystkich zidentyfikowanych niezgodności i problemów podczas warsztatów, to doskonałe źródło do pracy nad rozwojem procesów na kilka miesięcy do przodu.
pracy i przetwarzaniem z danymi osobowymi.