Szkolenie Warsztaty z zarządzania procesami
Formy szkolenia: zamknięte (online lub stacjonarnie)
Terminy szkoleń ustalane indywidualnie.
Czas trwania szkolenia: 1-2 dni
Cena szkolenia: ustalana indywidualnie.
Cel szkolenia:
Zarządzanie procesami to umiejętność identyfikacji, zarządzania, sterowania ale również optymalizacji procesów, które są nieodłączną częścią każdego biznesu, nawet jeżeli nie są zidentyfikowane i ustandaryzowane.
Przy rosnącym znaczeniu jakości w produkcji i usługach, kluczowe staje się zarządzanie uwzględniające złożoność i różnorodność procesów funkcjonujących w każdej firmie.
Podczas tego warsztatu, przerobimy cały Twój system zarządzania i sterowania procesami, dowiesz się samych konkretów, uczestnicy poznają metodologię identyfikacji, standaryzacji, nadzoru i weryfikacji procesów, nauczą się, jak w praktyce poprawiać skuteczność i efektywność, a tym samym jak doskonalić wydajność firmy oraz eliminować marnotrawstwo.
Szkolenie jest szczególne kierowane dla osób zarządzających firmami: właścicieli, dyrektorów, managerów, kierowników, liderów działów, którzy szukają sposobów na efektywne zorganizowanie swoich procesów oraz stworzeniu systemu wskaźników i weryfikacji pozwalających kontrolować postępy w jej rozwoju.
Zalety odbycia szkolenia:
Poznanie 7 etapowej metodologii wdrażania skutecznego planowania, zarządzania, standaryzowania i doskonalenia procesów i pod procesów.
Umiejętność identyfikacji procesów oraz ich podziału w organizacji
Nabycie umiejętności zastosowania poznanej koncepcji zarządzania procesami w praktyce – stworzenie własnej struktury procesowej
Zdobycie wiedzy w zakresie stosowania narzędzi do mapowania wdrażania i mierzenia procesów
Poznanie konkretnych operacji oceniania i doskonalenia istniejących procesów
Zdobycie umiejętności doskonalenia procesów, a tym samym rozwoju firmy.
Umiejętność systemowej poprawy źródeł występujących błędów i kosztów.
Poznanie cyklu certyfikacji systemu zarządzania procesami jako dodatkowa wartość dla firmy.
Po przejściu warsztatów Twoja firma posiada opracowany i udokumentowany system zidentyfikowanych procesów, którymi jest w stanie sterować poprzez system wskaźników oraz weryfikować i doskonalić poprzez system audytów i procesów doskonalenia.